Politica de Retur. Acceptul Returului
9.15. Vanzatorul poate accepta returnarea produselor din catalog sau a altora la solicitarea Cumparatorului, insa nu este obligat să le accepte. Acceptul sau refuzul returului depinde de tipul de produse, de valoarea acestora, de data la care se doreste a se realiza returul si de motivul returului.
a. Retururile trebuie să fie declarate în prealabil la centrul de asistenţă pentru clienţi al Vanzatorului (România, în acest caz) și să fie acceptate în mod expres de către Vânzător.
b. Retururile care au fost trimise fără o nici o declarație în prealabil nu vor fi acceptate şi vor fi trimise inapoi Cumpărătorului. În cazul în care astfel de produse vor fi returnate în continuare, Vanzatorul le va da înapoi Cumparatorului, pe cheltuiala proprie.
9.16. Fiecare pachet de retur va avea în interior o copie a formularului de retur acceptat de Vânzător.
9.17. Toate retururile TREBUIE să fie declarate în scris până la ora 12.00 a următoarei zi lucrătoare celei în care se primeste cererea de retur, iar cererea trebuie să fie confirmată de Vânzător.
9.18. Pe langa taxa de transport, care va fi suportata de Cumparator, în cazul produselor returnate, Cumparatorul va avea obligația de a plăti Vanzatorului următoarele costuri:
I. Taxe datorate prin raportare la prețul produsului (inclusiv TVA):
În funcție de prețul produsului returnat (inclusiv TVA), Cumpărătorul va datora Vânzătorului următoarele taxe de retur:
Produsele cu valoare sub 91 lei – nu vor fi acceptate la retur.
Produse cu valoare de peste 91 lei – vor fi taxate cu 35% din valoarea produsului pentru procesele logistice la care se mai adauga si costuri de transport.
II. Taxe datorate prin raportare la data returului:
Pe lângă taxele indicate la punctul I de mai sus, în caz de retur, Cumpărătorul va achita Vânzătorului, pentru returul oricăruia dintre produsele din cataloagele AGROTRAC GMBH RO SRL, următoarele sume, în funcție de data la care returul are loc, prin raportare la data recepției:
Retururi 0 – 14 zile: 35% taxe din valoarea produselor comandate la care se mai adauga si costurile aferente transportului.
Retururi de peste 15 zile: nu se acceptă ca retururi.
Va fi considerată dată a returului data la care produsele pentru care Vânzătorul și-a exprimat consimțământul pentru retur au ajuns la depozitul acestuia.
9.19. Retururile care au la baza probleme de calitate, conformitate sau greseli din partea Vanzatorului nu vor aduce nici un cost suplimentar Cumparatorului, cu condiția ca acestea să fie notificate Vânzătorului în termenii agreați prin prezentul Document sau în termenul indicat în formularul de garanție.
9.20. Se refuza la retur:
a) Piese originale sau comenzile speciale, in cazul carora Cumparatorul solicita returul din cauza comenzii gresite facuta de catre Cumparator.
b) Articolele speciale, ale caror valoare unitara este sub 91 de Lei, indiferent de numarul bucatilor comandate.
c) Produse care deja au fost utilizate, instalate, puse în funcțiune.
d) Produsele care nu mai sunt intacte precum și produsele ale căror ambalaje sunt deteriorate.
e) Produsele returnate dupa data limita de retur, indicata in prezentul Document, sau a caror valoare este mai mica de 45 lei;
e) Produsele care nu se află în portofoliul general de produse al Vânzătorului și care vor fi fost procurate/comandate de către Vânzător special pentru Cumpărător, ca urmare a Comenzii transmise de acesta.
9.21. Produsele pot fi returnate numai dacă Vanzatorul a acceptat în prealabil in scris returnarea. Vanzatorul va refuza preluarea produselor returnate de Cumparator dacă nu a acceptat returnarea sau dacă produsele nu sunt în aceeași stare ca cea de la momentul livrării produselor către Cumparator.
9.22. Transportul produselor returnate precum si al celor refuzate la retur va fi plătit de Cumparator. Cumpărătorul va suporta riscul deteriorării și/sau al pieirii Bunurilor până la data livrării Bunurilor către Vânzător. Cumparatorul va fi responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării Bunurilor.
9.23. Toate Bunurile se vor returna în aceleași condiții în care acestea au fost primite de Cumparator, respectiv în ambalajul original, fără nici un fel de deteriorări, cu toate etichetele intacte, în aceeași cantitate și cu documentele însoțitoare. Produsele ce constituie un kit vor trebui returnate ca un kit. Cumparatorul își pierde dreptul de retur și Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care nu îndeplinesc condițiile anterior menționate.
Daune provocate în timpul transportului:
9.25. Dacă daunele sunt vizibile, pachetele nu vor fi acceptate de Cumparator fara confimarea curierului ca pachetele prezinta daune exterioare.
9.26. Produsele deteriorate în timpul transportului vor fi păstrate de Cumparator în aceleași condiții în care le-a primit (separat, fără a fi expuse, împreună cu ambalajul). Acestea trebuie reținute până când AGROTRAC GMBH RO SRL va contacta Cumparatorul pentru a verifica daunele produselor, împreună cu transportatorul. Dacă produsele vor fi trimise înapoi fără nici o întelegere între cele 3 părți, AGROTRAC GMBH RO SRL nu va putea fi tinut responsabil. Daunele pot fi rezolvate numai cu condiția ca cererea să fie făcută până cel târziu la ora 12.00 în ziua urmatoare recepționării produselor de către Cumpărător. În cazul livrărilor primite vinerea sau într-o zi urmată de o zi de sărbătoare legală, constatarea daunelor poate fi solicitată cel târziu în prima zi lucrătoare, la ora 12.00.
Expedierea produselor dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în aceeași zi lucrătoare de la primirea comenzii și sunt expediate prin Fan Courier cu urmărire. Dacă preferați livrarea prin Urgent-Cargus sau altă companie de curierat, va trebui să comunicați asta iar, costurile de livrare vor fi diferite în funcție de firma de curierat aleasă. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a coletului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea, volum și tarifarea pe kilometri externi. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costurile de livrare, Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.